Mervepol şöyle söylim size normal poliklinikte doktorun kendisini bulmak zor zaten genelde asistanlar oluyor onlar muayene ediyor onun için doktor önemi çok varmı bilmiyorum Cevdet adıgüzele gidiyordum onun asistanları da iyiydi tersleyene denk gelmedim normal doğum olacaksa zaten doktorun pek bir önemi yok çünkü o gün kim nöbetçi ise o oluyor doğumu ebe yapıyor ama mutlaka uzman doktor başında oluyor doğum zamanı benim öyleydi 3,5 yıl önce doğum yapmıştım doğum başlayınca hemen yatak doğum pozisyonuna alındı oda hazırlandı küvez bile her ihtimale karşı getirdiler doğum sonrası hemen doktor bebeği muayene etti bizi sonra temiz odaya aldılar tahlillerimizi falan yaptılar günümüzde görüyoruz ki özel hastaneden daha güvenli devlet hastanesi yoksa bende Hakan kalaycıya gidiyordum