bebegimd7 Saglik0403 Teşekkür ederim yazdığınız için. Acaba regliniz normal mi olmuştu? Bi de regl sancısı olmuşmuydu?
Saglik0403 bebegimd7 evet normal her zamanki gibi başladı , benim normalde 7-8 gün sürer ama bu sefer 3.günde bitince şaşırdım, sonra bel kasık ağrım olunca test yaptım
Saglik0403 bebegimd7 dediğim gibi hemen korkmayın sadece regl oldum diye rahat da olmayın, size göre bedeninizde bir tuhaflık var gibi geliyosa bile ne olur ne olmaz test yaptırın, belki üstüne görme belki yerleşme belki mevsimsel bilemeyiz