ssevilmommy Kızlar havalar malum biranda sogudu. Şuan ev 20 derece doğalgaz yanmıyor oglum 3,5 yaşında önceden hep tulum giydirirdim şuan normal pijama takımına geçtim ama üstünü açıyor. Gece tuvalete gittigi için tulumda olmuyor. Nasıl giydirebilirim?
Balyanaklikoalam ssevilmommy bence en mantıklısı tulum benim kızımda üstünü açıyor gece örtünmekten hoşlanmıyor tulum giydirmeyi düşünüyorum soğuyunca henüz buralara soğuk gelmedi normal pijama giydiriyorm ama yavaş yavaş soğur artk