Betulakbyk Rbyglc Canım hayırlısıyla kavuş inşallah bebeğine😍 önemli olan ikinizinde sağlıklı olmanız Doğum şeklin değil. Kaç haftalıksın ?
Rbyglc sonsuzmasalim maalesef bir parmak acıklı var dedi doktor kilosu da 3800-3900 arası zor geçirirsin zor olur dedi bende o zaman sezeryan olsun dedim.
sonsuzmasalim Rbyglc anladım canım hayırlısı olsun inşallah. bendede hiç açılma yok ve kilosu 4100g geldi perşembe suni sancıya başlayacağız. Allahım sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin ağrısız sızısız😘
Rbyglc sonsuzmasalim catım o kadar kiloya da müsait degilmiş anca 3500 kadar müsaitlik var amin hepimiz sag salim kavusalım..
sonsuzmasalim Rbyglc benimkide dar diyorlar ama ebem yanılma payları olabiliyor bebek kilosunda o yüzden normal doğumu mutlaka denememi tavsiye etti. inşallah o kadar sancıyı çektikten sonra sezeryana dönüşmez🙄
Rbyglc sonsuzmasalim insallah ben kilo almadım ama karnım büyük doktor pek bir değişme olmaz en fazla 200 gram olur dedi
Rbyglc sonsuzmasalim bir de bebek kanala yakın yatıyor ve bulamıyormuş bende zorlamak istemedim cok özledim artık gelsin diye ☺️☺️☺️
sonsuzmasalim Rbyglc hayırlısı olsun canım hiç riske atmaya gerek yok saygı duyuyorum kararına😘 yarın hayırlı haberlerini bekliyorum💕
Rbyglc sonsuzmasalim zorunlu ama benim ki cok istedim olmadı saglıklı gelsin bana yeter insallah anlatmaya fırsat olur 😌😌😌💙💙
sonsuzmasalim Rbyglc her ikiside seni anne yapar unutma😊 yarın bu saatler mis kokulun ile yatıyor olursun inşallah😍