ZeynepDuru17 Rbdrmx şuan evdeyim canm bebek olduğu için sende çok tatlısın o senin tatlılığın amin sen ne iş yapıyorsun 🩵🤭
Dilaraa_ Rbdrmx merhaba ben Dilara, Sivas geliniyim ben de ☺️ eşimin ailesi yazın orada yaşıyor. Biz İstanbul’dayız.
nurella0101 ZeynepDuru17 hoşbuldum canım gercekten moral verilmesine o kadar ihtiyacım var ki çok yerinde bi post olmuş Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲❤️ 3 gün önce kürtaj oldum ondan önce 6 kimyasal geçirdim o kadar çok bebeğimiz olsun istiyoruz ki eşimle 😥şuan kendimi sorguluyorum acaba rabbim nasip etmiyorsa bu bizim daha mı hayrımıza diye bilmiyorum belkide yanlış düşünüyorum 🤦
ogul_can ZeynepDuru17 İyi akşamlar Aslında konuşmaya moral bulmaya o kadar ihtiyacım var ki Ben de 33 yaşındayım 7 yaşında bir oğlum var 2.gebeliğim 2 hafta öncesi İkili tarama testi vermiştim bugün sonuçları almak için gittim Her şey normal sadece yaş riski olduğunu söyleyip perinatolojiye yolladılar Kafam öyle karışık ki aranızda bu durumu yaşayan oldu mu arkadaşlar
ZeynepDuru17 ogul_can bende gittim gerilik vardı bişey çıkmadı kalbinizi temiz tutun Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah ne zaman isterseniz burdayım burdayiz dua edelim hep beraber üzülmeyin stres sıkıntı yapmayın lütfen
Dilaraa_ ogul_can sende mi yaş riski varmış. Ay güldürmesinler beni 🤣 ya bu doktorlar hastaneler niye böyle ya!! Ne isterler bu hamile kadınlardan!! Sen gönlünü ferah tut, daha çok gençsin. Bak herşey yolundaymış, hiç aklını da kalbini de üzme
Nazo77 ogul_can bende 32 yaşındayım hiç dert etme hemen herkesi perinatolojiye yönlendiriyorlar Allahın izniyle birşey çıkmaz ❣️
ogul_can ZeynepDuru17 Allah razı olsun hepinizden perinatoloji’ye randevu aldım ense kalınlığını burun kemiğini sorduğumda hepsinin güzel olduğunu Haftasına göre tam Uyumlu olduğunu söyledi sadece yaştan dolayı risk görüyorum 1/400 beni çok korkuttular bugün
ogul_can Dilaraa_ diğer hamileliğim de 26 yaşındaydım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım şu an 33 yaşındayım 1/400 çıkmış insanın kalbini bulandırıyorlar işte
Nazo77 Dilaraa_ Evet ya ne doktor peşini bırakıyor insanın ne aile sağlığı merkezi illa bir şüphe sokmak için uğraşıyorlar sanki inat ettim aile sağlığı merkezine gitmiyorum.
ZeynepDuru17 ogul_can korkmayın 45 yaşında doğum yapanlar var sapa sağlam elhamdülillah üzülmeyin de 38 yaşında benim üvey annem doğum yaptı doktorlar korkutmasinlar sıkmayın canınızı rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim ☺️🤲
ZeynepDuru17 ogul_can Allah hepimizden razı olsun canım benim estegfrullah rabbim veriyor herşeyin sağlıklı hayırlı sonra gönlümüzce olanını versin herzaman burdayım ben kendi adıma rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah 🤲