Ben de bir şey sormak istiyorum size, Benim bütün belirtilerim var erken gebelik testi yaptım ilkinde silik cıktı diğerinde görünmedi ancak sürekli 1.5 haftadır süren kasık ağrısı sabah mide bulantısı, koku hassasiyeti, göğüste hassasiyet gibi belirtiler var en son adet günüm 24 eylüldeydi adeti beklesem mi yoksa kan versem cıkar mı bilemedim yardımcı olabilecek var mı