Ya bu haberler aklımı karıştırdı, benım erken doğumum var bebeğim küveze gırdı çıktı sonra hastalandı tekrar yatırdılar büyük bır ıhmal söz konusuydu sıkayette bulunduk oğlum vefat etti ölumu suphelı bulundu otopsi ıstendı biz kabul etmedık dosya kapandı ben ama Avrasya hastanesinde dogurdum. Şimdi medıstanbula gıdıyorum doktoruma arada sinir olsamda başka doktora gıtmek ıstemıyorum zaten doğumuma da 2 ay kaldı başından berı ona takıplıyım riskli gebelıgım var. Benım korkum bebefım erken doğarsa kuvez durumu yeterli ımkan var mıdır bebegımı başka yere sevk etmezler dımı?
Ya ıllakı erken doğum yapan yada bebegı küveze gıren anneler vardır sonuçta koskoca hastane ama hem kötü tecrübeden dolayı hemde haberlerden dolayı bı korkuyorum