Byzctn canım ben iki spinal sezeryan ameliyatı oldum artı birde kist ameliyatı oldum oda spinal olmuştu ama şükür ben sorun yaşamadım ameliyattan sonra baş ağrım bile olmadı beş saat sonra kalkıp yavaş yavaş koridorda yürüdüğümü bilirim bel ağrımda hiç olmadı üçüncü spinal sezeryan olucam inşallah bundada sorun yaşamam