Kze Rabiamina cunku onceden daha cok tekme vuruyordu simdi tekmeden ziyade hareket ediyor alismism tekme vurmasina hep galiba degisk geliyo 😂
Rabiamina Kze benim de aynı geceleri tekme atıyor. Özellikle bugün bir yere toplanıp orada baskı yapıyor ve acı veriyor bu. Ben de kasılma mi oluyor acaba diye korkuyorum
Busraaaaaaaa16 Kze Salı günü kontrolüm var merak ediyorum bende döndüğünü düşünüyorum çünkü aşırı itiyo beni yaa😂😂😂
Kze Busraaaaaaaa16 ben gecen hafta gitmistm bas asagi su an tam kanalda degil daha ama yukari da donebilir degistirirler pozisyon ama su anlik bas asagi goruyor demisti
Tugceaker Tugceaker aynın canım vurmaz artık kayar biterse toplanır gibi olur kolunu bacağını hareket ettirmeye çalışır rahat hareket edemediği için böyle olur
Tuba_sinan Havvabektas benim de öyle dün neredeyse hiç hareket etmedi bugün maşallahı var. Bende 28+3üm.
Busraaaaaaaa16 @“Kze”#p34327655o zaman normal yani😀birde bişey sorucam magnezyum kullanıyo musunuz benim belim sırtım çok ağrıyo
Kze Busraaaaaaaa16 yok kullanmiyorum benim de belim ve sirtin agriyor fiziyoterapye gittim belim icin destek kemeri verdi gun icinde onu takiyorum ayakta oldgm surede ve egezersiz verdi onlari yapiyorum baya rahatlatti beni deneyebilirsiniz egzerisz sizde
BG02_ Kze ben sizi anladım. Bende aynısını yaşıyorum. 26 haftalık olunca tekmeleri çok azaldı sadece yer değişikliğini hissediyorum. Ben de çok korktum hastaneye gittim falan ama bir şey yok dediler
Ebbruc Kze bende 27 haftalık olcam, benimde öyle bikaç gündür sadece kıpırtı olarak hissediyorum ama genel olarak herkes öyle hissediyo sanırım . Bazen sert vuruyo genelde geceleri oluyo o da