Meraba, ben dün öğlen saatlerinde serklaj ameliyatı oldum. 14 hafta 4 günlük hamileyim. Sorum şu ki, serklajdan sonra hangi ağrılar yaşadınız?
Bende dün hiç ağrı olmadı ilaçlara göre herhalde. Tuvalet ihtiyacım için kalkıyorum sadece geri kalan yalnız uzanıyorum. Bu gün tuvaletimi yaparkan hafif ıkındım, sonra batma hissi gibi birşey oldu ama olmamışdı dünden beri. Siz hangi ağrı ve ya belirtiler yaşadınız, bölüşürseniz sevinirim 💖