gamzekayaa1
Ben yaptırdım şuan 36+1 iz keşke yaptırmasaydım diyorum şimdi testten sonra hem bebeğimin suyu arttı hem iki hafta önde önüne geçemiyorum bu durumun şeker hastalığı vs yok testte de bişey çıkmadı ama doktor şeker fazlalığından bunların olduğunu söylüyor ve bil bakalım kim hiç şekerli gıdalar tüketmemesine rağmen bunları yaşıyor🥺 eğer genetiğinizde şeker hastası olan biri yok, suyunuz normal ve kilosu olması gerektiği kadar ise yaptırmanızı önermem