Arkadaşlar Ankarada ikamet ediyorum
Evlenip Ankaraya yerleştim bilmediğim Bi yer olduğu için devlet hastanesine güvenemedim bide epidural istiyorum bildiğim kadarıyla devlet yapmıyor. Şimdi bu haberler çıkınca tedirgin oldum aslında hastaneye de güveniyoruz Bi tanıdığımızda yakın zamanda doğum yaptı orda herşey çok yolunda gitti. Hastane ismide lokman hekim etlik buraya gidip memnun kalanlar varmı arkadaşlar nolur nolmaz ya Bi Anne olarak korkmaya başladım 5.ayımıza girdik 😔