Ben 36 da başladım çömelme squat hurma aksak yürüyüş vs ama çok yapamıyorum az az. Yoruluyorum hemen tansiyonum oynuyo. Faydası olur inşallah şuan 37+3 olduk. Nişan falan gelmedi 10 gündür de yapıyorum aslına bakarsan 😅 ama son iki gündür kasık ağrılarım arttı tabi