Kubra1
Arkadaşlar bugün sabahtan itibaren çok baş ağrım vardı normalde tansiyonum hep 10/5 çıkıyor bugün 15/7 çıktı biraz uzandıktan sonra 12/7 ve 10/7 ye düştü akşam ölçümlerimde aynı şekilde 10/7 ama baş ağrısı devam, başına böyle şeyler gelen oldu mu yani tansiyonunuz böyle oynuyor mu