Nsrn_arl Merhabalar 14 Ekim de hamile olduğumu öğrendim kan verdim beta hcg 260 çıktı 15 Ekim de 305 18 Ekim de ise 650 sizce artış sağlıklı bir hamileleik için normal düzeyde mi ilk gebeliğim de artış daha hızlıydı
Patito__ Nsrn_arl selam canim hepsini ayni yerdemi verdin Tekrr vermen lazım biraz dengesiz yer farkı olablr veya değerler biraz dusuk ama yukseleblrde hersy de olablr…