Mravza Merhaba benim de öyle olmuştu, serklajım vardı kontrolde açılma olduğu fark edildi, tekrar muayene ederken amnisure testi yaptılar pozitif dediler ve ciğer geliştirici vuruldu ancak sıvı gelişim yoktu bir hafta geçti, tam da heralde test yanlış oldu dedikleri gün maalesef enfeksiyon yüzünden suyum geldi ve bebeğimin suyu bitme noktasına geldi bir hafta da öyle dayandık ama aşırı enfeksiyon sebebiyle koryoamniyotit olduk doğumum erken başladığı için doğumum 25+2’de doğum gerçekleşti. Kızım şu an yenidoğan yoğun bakımda, hayırla kolaylıkla, aklen kalben bedenen ruhen her şeyiyle kalıcı ve tam sağlıkla kavuşup büyüteceğimiz günleri bekliyoruz 🙏🏻❤️❤️
Siz benim gördüklerimi görmeyin yaşadıklarımı hiç yaşamayın zamanında sağlıkla kolaylık kavuşun ama tedbiren test yanlış olabilir belki ancak yine de ciğer geliştiricileri yaptırın, erken doğum riskiniz varsa da 3. Basamak yoğun bakımı olan bir hastanede doğum yapmayı tercih edin, transfer süreci prematüre bebekler için ciddi risk yaratabiliyor, hastaneden çıkacaksanız bile enfeksiyon değerlerinize çok sık şekilde baktırın.
Umduğunuzun bile ötesinde güzellikle, kolaylıkla kavuşun evlatlarınıza 🙏🏻