Burcu_drn Kızlar selam, bu gün aşılamamın 7.günü. Progesteron 11.35, beta 2den düşük çıktı. Sonuçlar yeni çıktığı için doktorla konuşamadım. Beta yükselir mi? Progesteron iyi mi?
Esra20516 Burcu_drn Canım aşılama olduğumuz günü de sayıyor muyuz hesaplama için ben dün saat sabah 11.00 de oldum yani kaç saat olarak hesaplıcam
Harika38 Daha döllenme bile gerçekleşmemiş olabilir çok çok erken. En erken 14. Günde tekrar kan vermenizi öneririm
Harika38 Burcu_drn onu bilmiyorum ki ben iğneyi yaptım ertesi gün aşılama yapıldı, 14 gün sonra kan verdim sonucu öyle öğrendim