Bahartekinsoyy Kızlar doktora gittim enfeksiyon için antibiyotik başlattı 100 mglık bide şase verdi herkes diyor ki antibiyotik kullanmak bebeğe zararlı kullanmasan mı devlete gidiyorum özele de muayene olsam mı enfeksiyon için kullanan zarar gören görmeyen var mı
myangelson Bahartekinsoyy hamilelikte enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikelidir doktorunuzu dinleyin çevredekileri değil.
Guzelanne56 Bahartekinsoyy ohoo 28 haftalığım olmadığım ıgne kullanmadığım antıbıyotık yok enfeksiyon daha zararlı
seyma0661 Bahartekinsoyy bende de bugün enfeksiyon çıktı doktorum parol ve ıhlamur kullan şimdilik dedi. Ama enfeksiyon antibiyotikten daha zararlı sizin kaç çıktı acaba ?
Gayearasatalay Bahartekinsoyy canım ben 31 haftalık hamileyim bu 4. Antibiyotiğim Şuan 5. Aydan beri her ay antibiyotik içiyorum çünkü enfeksiyonum geçmiyor emin ol doktor kötülüğüne vermiyor bebek için enfeksiyon daha kötü
Bahartekinsoyy myangelson myangelson tekrar bi muayene olsam mı ne yapsam başka bi doktora oda mı antibiyotik verir önceden annem ilaç bile içmezdik ağrıyan yerim olurs bebeğe zararı olur diye 100 mf bide antibiyotik korktu tekrar muayene olalım dedi ama korktum bende
b_u_s_r_a_61 myangelson kesinlikle katılıyorum size benimde enfeksiyonum vardı antibiyotik verdi doktor kullanmadım zararı olur bebeğime diye ama daha çok kötü oldum sürekli ağrılı dönemim oldu enfeksiyonum çok ilerlediği için ağır antibiyotik ve serumla kurtulabildim hatta iki gün de hastane de yattım çevrenizi değil doktorunuz size ne veriyorsa kullanın ilerletmeden kurutmaya bakın enfeksiyonu yoksa başa çıkmak daha çok zor oluyor bu arada kesinlikle ped kullanmayın iç çamaşırınızı çok sık değiştirin derim… Rabbim kimseye yaşatmasın 😑
myangelson Bahartekinsoyy antibiyotik yazan da kadın doğum doktoru değil mi ? Bebeğe zararlı olan şeyleri vermezler. İlk hamileliğimde çok kullandım antibiyotik hem hap olarak hem toz olarak hem iğne hem damardan.
Bahartekinsoyy Guzelanne56 ay içim rahatladı kullanayım ozaman 100 mg mıydı seninkinde 22 haftalığım bende 🥹🥹🥹
mucizemgelsin61 Guzelanne56 Al bendende o kadar bu zamana kadar hiçbişey kullanmamıştım ama serklaj işleminden dolayı hastanede vermedikleri ilaç iğne kalmadı
Bahartekinsoyy Gayearasatalay içim rahatladı Allah yardımcımız olsun inşallah geçer doğumla birlikte kurtuluruz
Guzelanne56 seyma0661 grıp yada bogaz ağrısı varsa enfeksıyon yukseklıgı normal daha da artıp ateş yapmadığı sürece sorun yaratmaz sonuçta hastalık atlatıyor olabılırsınız
myangelson b_u_s_r_a_61 enfeksiyon cok riskli bir durum mutlaka tedavi edilmesi gerekiyor ağır sonuçları oluyor maalesef. Rabbim tekrar yaşatmasın şifa versin herkese 🤲🏻
CeylanAk Bilmem kaçıncı antibiyotiğimi kullanıyorum şuan antibiyotik olmasa ağrıdan ağlardım heralde şu durumda kimseyide dinlemem sanırım enfeksiyon bebek için daha zararlı doktorunu dinle ve kullan zaten gebeliğe uygun ilaçlar veriliyor ve rahatlatıyor