Ftmnrutlu bende 1 hafta kala dahiliyeye gittim başka şeyler için gelmişken beta hcg baktırayım dedim negatif bugün test yaptım negatif bat 21 Ekim bizim ilk denememiz hayırlısı ama insan beklentiye giriyor 🐣 belirtileriniz neydi ya benim göğüslerim her regl öncesi aşırı ağrırdı dokunamazdım bu sefer ağrımıyor çok ilgimi çekti ve damarlarım belirginleşti kenar renkleri değişti gibi ay bilmiyorum onun dışında belim ağrıyor regl ağrısından ayırt edemiyorum