Busrasisman Kızlar sizce ETLİK SEHİR HASTANESİ mi MAMAK DEVLET HASTANESİ mi Bu hastanelere gidenler memnun mu hangi doktora gidiyosunuz ?
edaetliakkaya Busrasisman merhaba ben Mamak devlet hastanesinde Tuğrul Başar a gidiyorum gebeliğimi öğrendiğim ilk andan beri orada devam ediyorum kendisinden çok memnunum 37. Haftadayım 39da sezeryanla doğumum gerçekleşecek Allah nasip ederse herkese de kendisini öneriyorum
Dilarakyldzz Busrasisman etlik hastanesini asla önermem saçma sapan tavırlara sahipler. Gün boyu bebeğim hareket etmediği için kadın doğum acil servisine gittim bi kovmadığı kaldı. Mamak devlet hastanesini de bilmiyorum ama ben tıp fakültesi takipliyim aşırı ilgililer ultrason çıktısı alamıyorsunuz ama her kontrole ya da acil olarak gittiğinizde farketmeksizin size bebeğini gösteriyorlar kafanızdaki tüm sorulara cevap veriyorlar içiniz rahat ayrılıyorsunuz
Prenses_annesiiiii Busrasisman mamak devlet hastanesinde meltem durmuş hocayı etlik şehir hastanesinden tuğba kolomuç gayretli hocayı öneririm ikiside çok ilgili doktor ve güler yüzlüler
Busrasisman edaetliakkaya ilgili mi peki sorularınıza cevap alabiliyor musunuz bir de ultrason görüntüsü veriyolar mı
edaetliakkaya Minik1tirtil eğer planlı bir şekilde olursa kendisi girecek acil bir durumda ise nöbetçi kimse o doktor giriyor
edaetliakkaya Busrasisman Busrasisman ben tüm sorularıma cevap aldım gayette memnunum ultrason görüntüsü cihaza bağlı bir durum olduğundan çok net iyi bir görüntü alamıyorsunuz hastane yeni fakat cihazla başka hastaneden geldiği için net görüntü alamadım özele gittim bir kez orda gördüm bebeğimi