Ceylansgnvdgh 33+2 oldum kizlar çok şükür bebek hareketleriniz nsl acaba bnmkinin hareketlerini hissediyojrum ama bu bir haftadr sanki azalma var normalmi önce baya hareketliydi otururken uzanırken filan
1prenses1prensannesi__ Ceylansgnvdgh ay bende iki gün önce aynı şeyi sordum arkadaşlara bugün kontörlüm vardı çok şükür bir sıkıntı yok bugün yine daha önceki gibi hareketlendi çok şükür o bir hafta sürekli hareket halindeydm ondan mı bilmiyorum temizlik yapıyordm şimdi iyi şükür
Cloudtg Eğer yorulduysan günün yoğun geçtiyse az hissetmen çok normal canm uzan sol yanına bol bol konuş ❤
Melismelo Ceylansgnvdgh haftaya kontrolüm var, tamamen kesilmedi ama eskisi gibi tekme atmıyo pek daha cok dönüyor pozisyon değiştiriyor felan önce daha hareketliydi