Hanımlar şimdi bu 3 4 haftadır sanki hareketleri azaldı hareketi var ama kıpırtı şeklinde ve nedense hareketleri alt karın bölgemde sezeryan dikişinin olduğu yerde anlamadım üst tarafta hareketi yok nasıl bi pozisyonda acaba merak ediyorum yaşayan varmıdır doktora soran bilgisi olan