Bbaysalerdogan Uygulamaya göre 4+5 görünüyorum. 2 gün önce beta baktırdığımda değerim 101 çıktı. Bugün regli ağrısı gibi kasık ağrım var ve karnım şiş gibi. Normal mi değil mi anlamıyorum tekrar gidip beta baktırmalı mıyım 2 gün sonra mı gitsem sürekli kan vermek de strese sokuyor. Bunun dışında lekelenme veya başka bir şikayetim de yok. Daha önceden dış gebelik ve kimyasal geçirdiğim için tedirgin oldum sanırım belki de normaldir 🙄
babymommy_ Bbaysalerdogan beta baktırın 2 günde bir bakılması gerekiyor 2 katı veya %65 oranında artıyor mu diye kontrol edilmesi gerekiyor. Siz dış gebelik ve kimyasal gebelik geçirmişsiniz daha dikkatli olmanız gerekir takipte olun iki günde bir beta baktırın kasık ağrısı bende de olmuştu hala oluyor adet ağrısı gibi. Hamilelik boyunca ara ara oluyor. Beyaz akıntı da oluyor endişelenmeyin. İnsallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
Bbaysalerdogan babymommy_ iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🙏🏻 ama şu an 2 katına çıksa da çıkmasa da yapılacak bisey yok gibi ya da bilmiyorum öncekilerde sürekli takip edip kan verdiğim için bunalmış da olabilirim biraz daha rahat olmak istiyorum. 2 gün daha bekleyip kan vereceğim galiba. Yani aradan 4 gün geçmiş olacak 4 katı artıp atmadığını bakarım artık. Bugün çok fazla ayakta durdum temizlik vs etkiledi belki de
babymommy_ Bbaysalerdogan rica ederim ❤️ tabii sizin kararanız ama özellikle dış gebelikte geç kalınmaması gerekiyor ya büyük risk taşıdığı için, o açıdan söyledim
Bbaysalerdogan babymommy_ çok iyi biliyorum malesef 1 tüpüm hasar gördüğü için alınmıştı dış gebelik yaşadığımda. Peki sizce daha 4+5teyken böyle bir şey tespit edilebilir mi yine beta takibiyle mi belli olur?
Bbaysalerdogan babymommy_ dayanamadım gittim acile, tam kan sayımı ve beta istedi. Kan değerlerim normal, beta henüz çıkmadı. Alttan muayene etti kanama alanı yok dedi. Beta çıkınca tekrar görüşeceğiz doktorla. Umarım 2 kat artmıştır beklemek daha çok stres yaptı
babymommy_ Bbaysalerdogan beta takibi daha çok kimyasal gebelikte önemli ama en önemlisi dış gebelik olmaması için 6-7 haftalarda kesenin rahimde oluşmasıyla alakalı
Bbaysalerdogan babymommy_ çok şükür yaklaşık 3 kat artmış 284 çıktı. Kimyasal olsaydı kesin kanamam olur muydu yoksa kanama olmadan da kimyasal olma ihtimali var mı acaba bilginiz var mı bu konuda
babymommy_ Bbaysalerdogan beta bi artıp bi düşerse düzensiz olursa ya da yeterince artmazsa kimyasal gebelik oluyor
babymommy_ Bbaysalerdogan zaten daha çok küçük haftadasınız henüz, sadece iki günde bir aynı sağlık merkezinde kan vermeye özen gösterin, mümkünse aynı saatlerde olsun ona göre takipte olalım, yine bir doktorla da görüşebilirsiniz tabii bu süreçte
babymommy_ Bbaysalerdogan çok sevindimm tebrik ederim 💜 inşallah betanız 2000 olduğunda yani cuma günü keseyi görebileceksiniz 🙏🏻 Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsinn