Cansuuuh 38 haftadayım bi hafta da önden gidiyor bebek 39 aşırı halsizim bugün bütün gün yattım resmen yattıkça daha çok yorgun hissediyorum yürüyüş egzersiz hiç yapamıyorum benim gibi olan var mı ya nasıl doğurucam böyle
Tugba220 Cansuuuh bende 38 Haftamdayim ev işleri dışında bişey yapamıyorum yoruluyorum belim ağrıyor. Bu şekilde nasıl olacak doğumum bilmiyorum 🤦
Meltemm21 anonimhamis 36+2 haftalık hamileyim benimde aksine oturunca ağrılarım başlıyor deliler gibi 7-24 evde dışarda dolanıyorum en kötü temizlediğim yerleri tekrar temizliyorum kaç haftadır en fazla 4-5 saat uyuyabiliyorum uzandıkça oturdukça ağrılarım artıyor