Merhaba herkese,
Gebeliğin başından beri bebeğim 1 hafta önden gidiyordu, hatta doktorumuz boylu olacak falan demişti. Fakat bu hafta gittiğimizde, benim adetim ile aynı güne gelmiş yani 1 hafta içinde sanki hiç gelişmemiş. Kilo ve boy aynı kalmıştı. Doktorumuz güzel normal dedi ben eve gelince ultrason kağıtlarından karşılaştırdım gelişmemiş gibi görünce tekrar aradım sordum, haftasına göre normal dert etme dedi ama işte pinpiriklendim bi kere, böyle birşey başına gelen var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.

