Nurak bence fetal dna yaptırın. Amniyosentez düşük riski 1000 de 1 diye ama kordon kanı 500 de 1 dir yani daha risklidir. İkili test riskli çıktı diye çocuk illa anomali doğacak diye bir şey yok çünkü o bir tanı testi değil amniyosentez ve kordon kanı tanı testidir kesin sonuçtur ama risklidir. Bana sorarsanız doğruluk payı ikili teste göre çok daha yüksek olan fetal dna yaptırın ve o da riskli çıkarsa en son amniyosentez yaptırırsanız. 2 hafta geriden gelmesi çok büyük bir fark değil. 2 hafta önden ya da geriden gelebilir bebekler sonrasında düzelir ya da düzelmezse, eğer inden gidiyorsa doğumu erken başlatırlar mesela. Dert etmeyin. Benm ikili test sonucm yoktu. Çocuk da detaylı ultrason sonucuna göre her şeyi iyi çıktı ama amniyosentez yine de önerdi. Yani aslnda başlarından o riski atmak icn çocuk eğer hastaysa onlari suclayamayalim diye öneriyorlar.