Kızlar Hemşireye verilecek olanlari ayarlama çalışıyorum kimileri hem yeni doğan takım koyuyor bide iç zibin koyuyor kimisi de koymuyor ne yapmalıyım hem dış zıbın hem iç zıbın 2 kat giyim bebek için fazla olmayacak mi sizler neler yaptınız? Bebisim kasım sonu aralık başı gibi doğacak