Kızlar 13 haftalık gebeyim prpgestan kullanıyorum aynı zamanda enfeksiyon var doktor donaxly yazdı ikiside fitil olarak kullanım ve gece yatmadan once kullanılıyor. İkisini kullanan var mı nasıl kullanmama gerekiyor bilen var mı doktora sormayı da unuttum ACİL lutfen bilen yazsın ? bide postlarıma neden yorum gelmiyor uste cıkması icin ne yapmam lazım?