Sizdenbirii1 ciğerlerim şişiyordu kalbime ve kaburgalarıma bıçak gibi bişeyler batıyodu tabi birde bebek vardı karnımda alan iyice daralıyodu otursamda yatsamda uzansamda hiçbi pozisyon fayda etmiyodu gözlerim gidip geliyormuş kendimden geçiyormuşum yani annem söyledi doğuma girmeden 1 gün önce geçirmeye başlamışım