zeynepramo ben hastanelik oldum 3 gun agri kitledi beni antibiyotik kullandim olcem sandim bebek hareketlerinide o sira hissetmeye basladim sonra test verdim yine 3+ enfeksiyon cikti sonra yine fitil verdi yikama jeli verdi kultur aldi sonra yine fitil verdi bu sefer fitili almadim bisey bulamadiklarindan fitil veriyolar gibi geliyo o sase mi ne onlardanda 2 kere aldim ama hamilelikte bazilari yatkin mi oluyor nedir, bide calisiyorum ve tuvaletlerdende supheleniyorum ben bu devran boyle gitcek galiba baksana biri 8 9 yil yazmis benim hep akintim olurdu da gebelikle enfeksiyonumu ogrendim belki hep vardi yani takmayin kafaniza bol su filanda bi ise yaramiyo bence ya kapmamak onemli sanirim