Zamze Kızlar dün kontrole gittim 30. Haftadayız kilosu 1550 çıktı sizce iyi mi? Birde bebeğim yanda duruyormuş yani kafası aşağıda değilmiş doğum pozisyonu daha almamış doktor söyledi sizce bir sıkıntı olurmu
xJade Zamze 30+3 haftadayım bende kilosu 1.490 çıktı. Hala doğum pozisyonu almadı kafası yukarda duruyormuş. Doktorum normal olduğunu söyledi. Doğuma yakın bile dönebilirmiş yani bebis canı ne zaman isterse o zaman dönüyormuş malesef 🌸🤭😀
Kubra1609 Ben 30 haftalıkken gittiğimde 2.100 gr dı bebeğin başı aşağıdaydı ama doktor değişebilir son zamanlarda tam pozisyon alır demişti nerde oldugunu sımdı kestıremezsın sürekli döner durur demişti.