Meltnc15 ben şuan hamile değilim ama düşünüyorum. 1 oğlum var özel aktif hastanesinde hilal bayram hanımda doğum yaptım ve Yusuf kusdal çocuk Dr da bebeğimin küvezde kalmasında karar kıldı 17 gün. Ama şöyle benim ateşim vardı ve aşırı ağrım vardı hastaneye gittim 37+5 te akşam serum vs takıldı 2 saat bebeğimin nabzı düşmedi yukseti sonra swzeryana karar verdi dr tabi acilmam vs de yoktu .ve ameliyata inmeden tekrar baktığında bu sefer nabzı aşırı düşmüştü. Keza söylemlerine göre bebeğim doğduğunda nabzı yine düzeltmemis oksijen vermişler düzeltmemis vs sonra entube ettiler 2 gün ve kan tahlillerinde enfeksiyon çıktı 10 gün antibiyotik tedavisi gördü kalan 7 gündede gözetim vs diye tuttular bu şekilde ama hala şüphelerim var hadi nabzı düzelmedi 2 gün entube ettin hadi enfeksiyon çıktı ee kalan 7 gün niye tuttunuz .of bilmiyorum 2.ye çok tedirginim bu yüzden