Bugün hamıle olduğumu öğrendim beta hcg değerim 1094 son adet tarihim 20 Eylül beta degerıme göre 6 haftalık hamıle olmam lazım fakat ımkansız 20 eylülden önce doğum kontrol hapı kullanıyordum hemde baya uzun süredir 20 eylülde adet oldum daha korunmadım açıkçası hemen beklemiyordum şimdi degerım yüksek çıkınca korktum aynı şekilde betası haftasına göre yüksek çıkan olduğu acaba ayrıca 30 eylüldeki beta hcg değerim negatif 18 gün ıcerısindeki değer sizcede yüksek değilmi?