dogakartal Bebeğimin cinsiyeti kız Hiçbir şey almadık daha erken olduğu için ama bir hastane çıkışı almak istiyorum Beyaz renk oluyor Ama bu klasiklerin dışında şapkasını kenarlarında danteller Olan modelden Alan var mı
Svllkccc dogakartal canım bebeğim erkek o modelleri gördüm ama kaydetmedim 😀 dün bir post gördüm hastane çıkışlarını görelim gibi birşeydi oraya atmışlardı bir bak istersen başlıklara
dogakartal Svllkccc bakayım bi istediğimi tan anlamıyla bulamıyorum yazlık var ama ben kışın doğum yapıcam
Kaderkks dogakartal evet baya ☺️ bende kızıma ordan alıcam 5. Ayımdayım bekliyorum yeni modeller gelsin
Kkubraaa dogakartal model olarak çok güzel ama danteller bebeği rahatsız etmez mi acaba yine de fikir sizin tabi ki 🌸
dogakartal Kkubraaa Bu danteller çok yumuşak oluyor bebeğe uygun zaten Ama bebeğe temas etmiyoruz sadece kıyafetlerin dış kısmında var sadece ☺️
dogakartal Mehmeteren-ve-defneninannesi 15+4 olduk biz de tahmini doğum tarihi ve Nisan 10 gösteriyor ama Tahmini doğum tarihi 40. hafta oluyormuş. Benimki sezeryan olacak bir de O yüzden martın son haftasına denk denk geliyor bizim de☺️