Miniklerimmm Sevocan0667 bende de oluyordu doktor olur bu haftalar demişti biryerdede rahme kan pompaladığı için olduğunu okumuştum korma bir süre daha olcak 20 li haftalara doğru geçiyor
Esra7261 Sevocan0667 hamileliğin doğasında çarpıntı var. Bende çarpıntı dolayısıyla hamileliğimi öğrendim. Yani kalp probleminiz yoksa korkulacak bişey yok. Kalbiniz rahminize de kan pompaladığı için yükü artıyor biraz. 🙏🏻
Zeyneptelli Sevocan0667 bende de var ama bu kadar erken baslamadı 18. Haftada falan basladı doktorum ilaç verdi
Mucize7979 Zeyneptelli ne ilacı verdi acaba? Bir de geçti mi çarpıntınız? Bana ilaç veremeyeceklerini söylediler ama geceleri uyuyamıyorum kalp çarpıntısından 🙄