İki kızımıda o şekil doğum yaptım
Suyu azdı ikisinin , kontrolle diye gidip doğum yaptım her ikisindede
İlk kızım 4 saat içinde doğdu ( 40+2)
İkinçi kızım 2 saat içinde doğdu ( 37+6)
Acılmam benim hızlı oluyor .
Her ikisindede 2 cm acıklığım vardı
Bazı bebekler o sancıyı kaldıramıyor sezeryana alınıyor anne.
Bence stress yapamayın ister normal veya sezeryan doğum olsun yeterki sağlıklı doğsun🤲🏻