Zeynep1283 normal doğum için çabaladım aslında egzersiz falan yaptım 39.hafta da doktor çatımın çok müsait olmadığını bebeğinde kanala inemediğini söyledi o şekilde sezaryene karar verdik ama yıl sonu da gelmişti bir kaç günden yıl kaybetmesin istedik biraz daha dişimi sıktım 2 ocakta 40+3 de doğum yaptım ☺️