Kızlar36+3 de kontrole gelmiştim ve bebeğimin suyu azalmış sızıntı şekilde gitmis bilememisim iki profesör baktı o gün emin olmak için eve suyu bitmişti perşembe saat 11 de burda ol dedi geldim işlemler hemencik yapıldı ameliyat için hazırlandım sedyeyle götürdüler 4 yaşında kızımi arkada bırakıp gittim ağladım ebeler doktorlar o kadar iyiydiki sagolsun ağlama tansiyonun yükselir vs diye konuştular sonra beni otutturdular ineyi vurdu acımadı bile sadece saniyelik elektrik çarpması oldu bacağımda ve sımsıcak oldu bacaklarım sanki tonlarca ağırlık vardı bacaklarimda sağ bacağını kaldır dedi kaldiramadim doktor başlamış bile veeeee diye bir ses geldi 😀 ben ağlamaya başladım tekrar hemen gösterdiler bana çok şükür kuveze falan girmedi sonra dikiş atıldı kilolu olduğumdan dolayı iki ucuna dren taktı doktor sonda takmadilar bana yatağa geldim altıma hasta bezi sermisler hep oraya idrarimi yapmışım 😀 uyuşukluk geçmeye başladı akşam 9 gibi kalktım yürüdüm yere bakmadım çorba verdiler su içmeme izin verdiler sonr saat 12 gibi gaz çıkardım sonrası geldi 😀 bebeğim de bende iyiyim çok şükür pazartesi taburcu olacağız emziriyorum sonra mama takviyesi yapıyorlar ebeler bugün anestezi den dolayiymis boynum ve göğüs kafesim çok ağrıdı normalmiş oda bi ağrı kesiciyle geçti hamile.olanlar Allah bir ayazda kurtarsın kızlar sağlıklıca kavuşun inşallah bebeklerinize sormak istediğiniz birsey olursa sorun müsait oldukça cevaplarim