Cns123 yenidoğan döneminde prima premium care kullandık çok iyiydi ama fiyatı yüksek olunca farklı bezler denemek istedim bimin markası jenny willy bebek bezini denedim çok kötüydü hep taşma ve koku yaptı malı da çok adiydi zaten baby turco doğadan çok öneriliyordu onu kullanıyorum iki aydır çok ama çok memnunum primadan çok daha iyi diyebilirim. Hafifliği emiciliği çok iyi tavsiye ederim kesinlikle fiyatı da çok uygun.