İkiz gebeliklerde düşük riski,erken doğum riski çok olduğu için doktorum bana 15.haftada egzersizi,yürüyüşü,ev işini yasakladı. ( Riskim olmamasına rağmen) Hususi yürüyüş yapmıyorum ama dışarı illa çıkıyorum. Her eve geldiğimde doktor boşuna mı doktor biliyor ki konuşuyor diyorum inanılmaz kötü oluyorum yürüyünce. Egzersiz yapsak aslında rahatlarız ama doktor kesinlikle istemiyorum dedi bende hiç yapmadım.