Gamze_4934 Normal doğum yaptım yan tarafta atılan dikiş bir yüzük kadar açılmış ve koku yeşil akıntı var enfeksiyon olabilir mi ne yapmalıyım korkuyorum
suyolu34 Gamze_4934 ne zaman doğum yaptınız, 10 gün sonra kontrole çağırıyorlar diye biliyorum, doktorunuza danışabilirsiniz.yeşil ve kokulu enfeksiyon belirtisi zaten Bide dikişiniz düştü mü yoksa yarık olarak açıldı mı?
suyolu34 Gamze_4934 ayy o zaman ihmal etmeyin gerekirse sabahtan gidip sıra alın, yada acilden giriş yapın belki tekrar bir dikiş gerekebilir