Arkadaslar selamlar 3 gündür rahimde alt karında ve Rahim kemiğinde sancı hissediyorum belime ve makata vuruyor sanki büyük tuvaletim geliyor gibi. Dün detaylı ultrasona girdim her şey normaldi rahim agzi yetmezligi olsa belli olmaz mıydı detaylıda bakılıyor diye biliyorum. Ağrı gece uyutmadı bugün de hala var. Bebeğin hareketlerinj hissediyorum onda sıkıntı yok. Yaşayan var mı acaba ? Haftam 21+1