Kızlar ben daha önce tüp bebek felan yaptırdım düşüklerim felan oldu eylül 15 son adet tarihim 16 da kan verdim 30 cıktı bugün verdim 80 cıktı şimdi ben doktora gideyim mi yoksa biraz daha bekleyim mi yada siz ne düşünüyorsunuz acaba ne yapayıö aglamak istiyorum cok istedigim bişeydi bu