bengu_10 10 takım falan almıştım ben 3-4 tanesi yeterli oldu çoğunu da kullanamadık altına beyaz zıbın giydiriyorum onları bol almamıştım biz onları çok hızlı değiştirdik kaka taşması falan çok oldu şu an 3-6 ay giydiriyorum biraz uzun geliyor şimdilik ama katlıyorum zaten çok çabuk büyüyorlarmış 🥹 ayaksız altlar da daha kullanışlı oldu çorapla giydiriyorum ayaklar dayanınca uzun da olsa giydirilmiyor