Kizlar sorum şu,ben ilk gebeligim suan.birkac ay korunmasiz iliskiden sonra gebe kalamayinca doktora gittim, o esnada sansa yumurtladigim gune randevu almiştim. (Ovulasyon testlerinden yola cikarak) ve o gün cidden yumurtayi gordu doktorum,catlamamis ama dedi ve ovitrelle verdi. o gün hemen alip iğnemi yaptim. ve sukurler olsun o ay hemen gebe kaldim. size sorum şu, ikinci gebeliktede çatlatma iğnesi ile mi gebe kalabilirim?