Merhaba arkadaşlar. Garip bı durumun icerisindeyim. Perinotoloji şekerin yuksek yatırıp takip edeyim dedi. Bı de endokrine git bana haber ver dedi. Endoktrin senin şekerin sınırda diyetle düzelir dedi. 1 hafta süre verdi. Yatisa gerek yok 1 hafta evde ölç gel dedi. Perinotoloji yatircam diyor. Endoktrin ayrı konuşuyor. Perinotoloji ye kalsa ben şeker komasina girmisim gibi davranıyor. Endokrin de abartiyosun uz yürü git evine der gibi konuşuyor. Ben bilemedim ne olduğunu ne yapacağımı. Bebeğimin kilosu düşük sınırında şeker olunca kilo fazla oluyomus e çocuğumda da bişey yok. Ben napayım şimdi yatayım mi 1 hafta diyetle evde mi takip edeyim 30. Haftadayim