eminebakal3 Merhabalar🥰 Bu gün sağ ayağımda kasılmalarla uyandım bütün gün regl olcak gibi ağrı var hafiften bel bölgesinde acaba çocuk doğuma mı hazırlanıyor. Sizde durumlar nedir nasılsınız? 😊 Sizler kaç haftalık oldunuz🤰
Asmklc eminebakal3 ben 35+2 oldum🤰 iyi gidiyor suan gaz problemlerim haric😅 bebeginizin cinsiyeti nedir
Leylaaa_46 eminebakal3 36 olduk bizde . Kasilma var toplanıyor . Sancı ve bel ağrısı henüz yok haftaya kontrolümüz var bakalım doğum ne zaman olacak. Sağlıkla gelsinler
Kkubraaa Bizde 36+3 uz bel sancilanmalarim var ve kasilmalarim dün kontrole gittiğimde müşadeye aldılar serum yedim biraz hafifledi hafiflemese doğuma alacaklardı şimdi dinlenmeye çalışıyorum anne karnında 1 gün 1 gündür hesabı
eminebakal3 Kkubraaa Benim de pazartesi kontrolüm var. Biraz heyecanlıyım birazda korku var gerci nasıl olacak nasıl gececek diye. Hayırlısıyla kurtuluruz inşallah 🥰