Kbrmglaa Testlerim damlatır damlatmak böyle çıktı kan verdim hevesle 0.2 çıktı yani gebelik yok ama idrarda niye böyle net çıkmış olabilir
kbscm2461 Kbrmglaa aynısı bendede oldu 1 hafta öncesi idrarda pozitif çıktı kan da negatif 1 hafta sonra tekrar verdim pozitif çıktı çok umutlanma ama umudunuda kesme 1 hafta sonra bidaha kan ver bence
Bebek7373 Melosum34 idral yolu enfeksiyonu olunca testler pozitifmi çıkar hep benimde çok yoğun vardıda geçti ama buğün test yaptım pozitif çıktı
Melosum34 Kbrmglaa çok enteresan o zaman 😀bence hamilesiniz kanda da artış gösterir bir kaç gün bekleyin derim ben
Kbrmglaa Melosum34 internette de hep önce kanda yükselir yazıyor o yüzden sormak istedim teşekkür ediyorum 🌸
kbscm2461 Kbrmglaa beta değerlerine göre sağlıklı ama daha çok küçük benim başka sorunlarım var canım inşallah oradan sorunlarım yasamam
Melosum34 Bebek7373 evet bende yoğun enfeksiyon var gebelikten önce hep pozitif çıkardı dokktorum da çok rastlıyoruz böyle şeylere şüphe varsa hamilelikle alakalı kan ver bundan sonra demişti bana