Xxxxci Aşırı derecede kanım çekildi. Her hastaneyi aynı görmeye başladım.. Böyle bir durumda kalırsak ne yapmalıyız olaki bebek küveze girmesi gerek veya yeni doğan yoğun bakımında. Bizler neler yapmalıyız? Ben zerre güvenmiyorum şuandan itibaren.
AnayimBenAna_ Xxxxci çevremizden tecrübelilerden referans alarak doktor ve hastane tercihi yapmalıyız bence.. Adı duyulmamış köksüz hastaneleri tercih etmemeliyiz mesela.
Xxxxci AnayimBenAna_ bunu yapan hastaneler içinde popüler olanlarıda varmış bilemiyorum bu gerçek bir çare mi 😞