Umaysrky evet cnm bende6+1 de gittiğimde kese vardı bebek yoktu fakat pazartesi 7+4 de gittim bebeği de kalp atışını da gördük 8 gün geç döllenmeymiş şuan 7+1 sende telaş yapma görürsün inşallah bende çok tedirgin olmuştum ama çok şükür ki gördüm kalp atışını da duydum